Monday, October 10, 2011

sorry and thankyou =)

i broke what i promised to myself

sorry to biwen
actually nothing happened
just lie on my lovely bed
think much
from before to after
from start to now
just everything =)
then
i realize that i should say sorry to all my frens
who really treat me good
but maybe sometimes i made them angry or upset
just want to say SORRY
and thankyou to you guys too
help me in everything
protect me in everything
THANKYOU
i can feel it
really =)


好了
英文还是不行
想回去所有的事
会让我笑 让我开心
然后 很多事情 我就会慢慢的想开了
不应该这么执着的
因为是没有用的
我是很容易生气啦 有爱胡思乱想
想些有的没有的东西
所以我也当然知道 也明白
不过有时候还是觉得自己很讨厌
会内疚 会觉得对不起
总觉得自己很可恶
不过算了啦
是你的总是你的
我不再勉强什么了啦
跟随自己的心走
不管了
或许被欺骗后 会长大一些?
嘿嘿嘿
我只知道
我有很多对我很好的朋友
我知道你们会一直在
人总是有秘密 有底线
我只知道你们对我很好 一直都在帮我
那就够啦
人事善良的 尤其是我的朋友
当然都是 =)
就算有什么后果 我自己承担
好歹我已经17岁了 慢慢在长大了
对不对 对不对 对不对 ?
我自我感觉 非常的良好 =p

我只是偶尔会很伤心
偶尔会想太多
偶尔会发泄
但是我还是会恢复原来的我
因为我还是我 =)

卓文萱-可以不可以

突然发现的. 很好听的歌 =)


0 comments: