Wednesday, March 7, 2012

true friendship =))


i believe what i believe.
你们对我来说 是很棒很棒的好朋友
别说什么心机 什么复杂
我想的没这么多
只要我觉得值得 那一切就是值得 =))

如果一对好朋友为了一个男生而翻脸
那很抱歉
你们连朋友都不是
更是侮辱了 好朋友 这个名字

所以我更庆幸
也更清楚
我不会这么做
以前 现在 未来
我都不会 =)



I am who I am. I’m weird, I’m lame, I run into things,
I spill food, I trip, I scream about random & stupid stuff.
But I like it that way :)

ermmmmm...
I'M HUNGRY NOW !!

0 comments: